Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

ΝΟΜΙΣΕΣ

Νόμισες πως με είχες αλλά αυτό δεν ήταν αλήθεια .Νόμισες πως σ’αγάπησα αλλά αυτό ήταν ψέμα .Νόμισες πως σου ανήκω αλλά εγώ ανήκω μόνο σε μένα .Νόμισες πως θα είμαι πάντα μαζί σου αλλά σε απογοήτευσα .Νόμισες πως θα με κλειδώσεις μέσα αλλά εγώ είμαι αέρας .Νόμισες πως θα σε υπάκουω αλλά εγώ ήμουν ανυπάκουη . Νόμισες πως θα σε φοβηθώ μα εγώ είμαι ατρόμητη .Νόμισες πως θα με νικήσεις αλλά δεν νικιέμαι .Νόμισες πως θα με ξεγελάσεις αλλά δεν το μπόρεσες .Νόμισες ότι θα με πείσεις αλλά δεν είχες επιχειρήματα. Νόμισες ότι θα με κατεβάσεις στο επίπεδο σου αλλά ήσουν πολύ χαμηλά .Νόμισες πως θα κλάψω αλλά δεν κλαίω μπρος σε κανέναν. Νόμισες θα σε παρακαλέσω μα δεν το έκανα .Νόμισες πως θα σε μισήσω μα ούτε αυτό δεν αξίζεις .Νόμισες πως θα με δωροδοκήσεις αλλά δεν αγαπώ τέτοια δώρα .Νόμισες πως θα φύγω αλλά έμεινα Νόμισες πως θα σε εκδικηθώ αλλά απαξίωσα να το κάνω .Νόμισες πως θα πεθάνω αλλά έζησα .Έζησα !!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου