Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

IΝDIANA JONES TΗΣ ΖΩΗΣ

Ποτέ στην ζωή της δεν έκανε προγράμματα .Άφηνε την μέρα να την πηγαίνει
όπου εκείνη ήθελε η ήξερε …Ποτέ δεν έβαλε στόχους και ποτέ δεν κυνήγησε
κάτι …
Κι όμως πέρασαν τόσα χρόνια και μόνο , μέχρι πριν λίγο καιρό ,στάθηκε σε
μια σκέψη « έζησα όπως ήθελα η όπως τα έφερε η ζωή ?»
Και ακολούθησε μια άλλη « κι αν έζησα όπως τα έφερε η ζωή , το έκανα
επειδή ήμουν ολιγαρκής η επειδή θεωρούσα πως ήταν ικανοποιητική ?»
Η αλήθεια είναι , τώρα που το καλοσκέφτομαι , πως η ζωή της ήταν πολύ καλή
μαζί της …χωρίς προγραμματισμούς και σχέδια …χωρίς πλάνα και ιδιοτέλεια …χωρίς συμβιβασμούς και
παραχωρήσεις …
Μια φίλη της, της ψιθύρισε προχτές πως στάθηκε τυχερή …ακομα και γι αυτό όμως
έχω τις αμφιβολίες μου πια …τυχερός η άτυχος είναι κάποιος που ρισκάρει αντιμετωπίζοντας την τύχη του …αυτή δεν ρισκάρισε τίποτα και ποτέ …
Λένε πως η τύχη βοηθά τους τολμηρούς …αυτήν που δεν έκανε τίποτε το τολμηρό
γιατί την βοήθησε ? η μήπως απλώς την αγνόησε και την άφησε να είναι θεατής των ζωών των άλλων ?
Και εγώ που έζησα την ζωή μου παράλληλα και διαφορετικά από την δική της με βοήθησε η τύχη ? Εγώ που το να παίζω κορώνα γράμματα τις αποφάσεις
και τις επιλογές ήταν δεύτερη φύση μου …εγώ που έζησα βάζοντας στόχους και τους περισσότερους τους πέτυχα …εγώ που ρισκάρισα πολλές φορές και έχασα …εγώ που
που ήμουν ένας θηλυκός τυχοδιώκτης γιατί βρίσκομαι στο ίδιο σημείο με κείνη ?
Ναι είμαστε στο ίδιο σημείο … εγώ όμως ακομα δεν κουράστηκα να ρισκάρω …
εκείνη συνεχίζει να ζει μέσα από την ζωή μου κοιτάζοντας την …εγώ τα θέλω ακομα όλα η τίποτα …εκείνη είναι ευχαριστημένη και ευτυχισμένη με αυτά που έχει …
εγώ ψάχνω ακομα να βρω νέες συγκινήσεις …εκείνη νομίζει πως δεν είναι της ηλικίας της …
Αν οι εμπειρίες μας μας κάνουν πλούσιους και ευτυχισμένους ,αν οι δυσκολίες της
ζωής μας κάνουν τολμηρούς και αποφασιστικούς ,αν η επίτευξη των στόχων μας ,
μας κάνουν χαρούμενους ,αν ζούμε για να είμαστε οι Indiana Jones της ζωής μας
τότε …ας τολμήσουμε να πούμε πως ζήσαμε ,και ας μας κοιτούν με ζήλια η αδιαφορία οι άλλοι που δεν τόλμησαν να ζήσουν !!!!!!!!

ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΜΑΡΑ ΚΟΜΠΙΔΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου