Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

ΕΓΩ Η '' ΚΑΤΙΝΑ ''

Ναι εγώ η '' Κατίνα '' που είμαι πενήντα χρονών …που με έφαγε η ρουτίνα ,που πλήττω ,που πάω μια φορά το μήνα στον κινηματογράφο και μια θέατρο ..που είμαι εργαζόμενη και μάνα και νοικοκυρά … που πάω λαϊκή …που έχω προφίλ στο face book για να περνά η ώρα μου …που διαβάζω τρία βιβλία το μήνα …που έχω ζήσει τον έρωτα και ξέρω πως είναι …που με έχει κουράσει η μέχρι τώρα ζωή μου αλλά κάνω υπομονή …
Που ονειρεύομαι μικρά πράγματα …που είμαι η χαρά των εκδοτικών οίκων …και των συγγραφέων που γράφουν
'' ρομαντικές σαχλαμάρες '' …που με έχουν κατατάξει στο αναγνωστικό κοινό που συμβάλλει στην '' κατάντια του ελληνικού πνεύματος ''…
Όχι δεν ψάχνω να ταυτιστώ με πρωταγωνιστές …δεν είμαι στερημένη…και δεν ονειρεύομαι γαλάζιους πρίγκιπες …
Να περάσω ευχάριστα μερικές ώρες θέλω …να ξεχάσω τα προβλήματα μου …
Πολύς λόγος γίνεται τελευταία για το αναγνωστικό κοινό της πατρίδας μας που μερικοί διανοούμενοι το ονομάζουν'' Κατινες '' …και κατηγορούν συγγραφείς και εκδοτικούς οίκους που στοχεύουν σε αυτές …
Εγώ θέλω να ευχαριστήσω όλους αυτούς που μου δίνουν την δυνατότητα να περνώ κάποιες ώρες ευχάριστες …όταν θέλω να προβληματιστώ γνωρίζω και ποια βιβλία να αγοράσω ...κι αν δεν το κάνω συχνά είναι επειδή μου λείπει περισσότερο '' το παραμύθι '' στην ζωή μου …
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχάριστες ώρες …τις κυρίες Δημουλιδου ,Καλλιοντζη ,Κουνουνη ,Τραυλού ,Οικονόμου, Βοικου ,Μαντά ,Τζιριτα ,Λουλοπουλου…και πολλές άλλες …
Εγώ η '' Κατίνα '' μια από τις πολλές !!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου